Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Καλώς Ορίσατε στην «Ορεινή Μελισσοκομία»

  Το ήξερα ότι κάποτε θα δημιουργούσα ιστότοπο με θέμα την αγαπημένη μου ενασχόληση  την μελισσοκομία. Δεν είχα προσδιορίσει όμως ποτέ το χρονικό πλαίσιο και δεν περίμενα να γίνει τόσο σύντομα. Η αγάπη μου για συζήτηση μελισσοκομικών θεμάτων με σεβασμό και κατανόηση στην άποψη του άλλου, με σκοπό των εμπλουτισμό και την βελτίωση των γνώσεων των συμμετεχόντων και η κατ’ επέκταση  ανάγκη μου για επικοινωνία με άτομα που θέλουν να ασχοληθούν με την μελισσοκομία, ερασιτέχνες και επαγγελματίες μελισσοκόμους
με οδήγησε στην δημιουργία του ενημερωτικού μελισσοκομικού και φυσιολατρικού blog της «Ορεινής Μελισσοκομίας». Για να συστηθώ ονομάζομαι Βασίλης έχω σπουδάσει Μηχανικός Πληροφορικής, είμαι ερασιτέχνης μελισσοκόμος 4ης γενιάς και έχω αμετακίνητο Μελισσοκομείο στα 870m. Αν και από οικογένεια μελισσοκόμων δεν είχα σκεφτεί ποτέ να ασχοληθώ με την Μελισσοκομία, όταν όμως τέλειωσα το στρατιωτικό μου και μετά από ένα εξάμηνο αποστολής αμέτρητων βιογραφικών, εργασιακών απορρίψεων και μεμονωμένων τραυματικών εργασιακών εμπειριών, η Μελισσοκομία που ως τότε την σιχαινόμουν ήταν η μόνη που με επέλεξε και για αυτό μάλλον με κέρδισε κιόλας. Αυτό συνέβη όταν πήγα να βοηθήσω σε μια μελιτοεξαγωγή τον Παππού μου και από τότε όπως είναι προφανές κόλλησα. Γι αυτό σε αυτόν τον Μελισσοκομικό κυρίως ιστότοπο ανταλλαγής απόψεων, θα χαρώ να συμμετέχετε με ερωτήσεις, με προτάσεις θεμάτων, με δική σας αρθρογραφία και με παρατηρήσεις όπου θεωρείτε σκόπιμο.

Καλή μας διαδικτυακή αρχή λοιπόν και καλή μελισσοκομική χρονιά να έχουμε!           

2 σχόλια: